Audyt restauracji

Chociaż audytu restauracji najlepiej dokonywać regularnie to jest kilka powodów, które mogą sprawić, że audyt stanie się nieodzowny. Zalecany jest on zwłaszcza w przypadku zauważenia znacznego spadku ilości gości odwiedzających naszą restaurację. Specjaliści dokonujący audytu zajmą się między innymi zbadaniem tego jak smakują serwowane przez nas potrawy, czy jak wygląda lokal. Wszystko po to, by przystosować naszą restauracje do panujących obecnie na rynku gastronomicznym trendów i dogonienia konkurencji. Dokonają oni nawet analizy wyniki z wyszukiwarek internetowych powiązanych z naszą restauracją oraz analizy opinii o restauracji w różnych serwisach internetowych. A to dlatego, że właśnie w taki sposób internauci mogą nas postrzegać. Dzięki takiej analizie zostanie dokonany raport zawierający zalecenia zmian w kwestii poprawy wizerunkowej firmy. Jest to również o tyle istotne, że potencjalni klienci bardzo często szukają informacji w internecie, zanim udadzą się do danego miejsca. Przed dokonaniem audytu restauracji firma najpierw przedstawi ofertę zawierającą zakres audytu, następnie ustali z państwem szczegóły i termin spotkań. Mogą państwo skorzystać z pełnego audytu restauracji, jak również z poszczególnych jego elementów. Specjaliści dokonają zebrania danych i dokonają ich analizy. Następnie przedstawią raport z analizy oraz zalecane zmiany. Dzięki poznaniu obecnego wizerunku firmy, będziemy w stanie dokonać zmian, które pozwolą na jego zmianę. Analizie zostaną poddane również działania promocyjne prowadzone przez firmę. Audytorzy sprawdzą również jak działa obsługa klienta zamawiającego stolik, czy tego, który szuka miejsca na organizację przyjęcia. Audyt restauracji zapewni wyłapanie błędów popełnionych w wielu dziedzinach związanych z prowadzeniem restauracji.